Červen 2016

No jo, prázdniny za dveřmi, se pozná...

26. června 2016 v 14:02 | Simix |  *řečičky a věcičky*

Hladina se krásně leskne,
slunce se v ní odráží.
Váha nohou náhle těžkne,
jako tíha závaží.

Chladná a čistá, tahle voda,
velké vodní prostory.
To jest má letní svoboda,
neplavou tu potvory.

Prostor pro mé vodní hrátky,
vlnky, kapky....vodička.
Bazén tady není krátký,
krátká je však chvilička.

Nový design, uzavřená klasifikace.

22. června 2016 v 17:48 | Simix |  *řečičky a věcičky*

Myslím, že ti, kteří na mém blogu nejsou poprvé si všimli, že má nový vzhled.
Designy podobných typů asi plno lidem lezou už krkem. Právě proto, že asi plno z Vás naráží na plno bílých blogů. Mě se právě tento styl ale velice líbí. Doufám, že mě brzy neomrzí :)

Přijde mi, že mám velké množství rubrik, které ani pořádně nevyužiji, ale myslím, že kdybych s tím začala něco dělat, že by to bylo docela na dlouho.
No, včera jsme dopisovali poslední písemky a ode dneška máme už pokoj. Mám ráda dny ve škole, kdy se vlastně skoro nic nedělá. Plno lidí to vidí, ale jako ztrátu času. No jednu stranu to ztráta času je, ale na druhou stranu je zajímavé trávit ve škole pod jiným účelem, než se učit, ale třeba se koukat na pohádky nebo si povídat. Domů jdete třeba i dřív a na další den se nemusíte nic učit. Konečně můžete dělat věci, na které jste neměli přes školu moc čas. Teda aspoň co se týče těch lidí, co se škole snaží věnovat. Já si to chci momentálně vchutnat, protože až začnou prázdniny, vidím to tak, že budu mít plné ruce práce s brigádou. Odpoledně bych se pokusila věnovat povinné četbě a podobným záležitostem. Rozhodně bych ale chtěla z prázdnin něco mít a trávit na koupališti s kamarády a také být s rodinnými příšlušníky.
Už několik vyučujících se nás ptalo, co plánujeme na prázdniny. Plno z nás vytasilo odpověď se slovem BRIGÁDA, ale to se pak od vyučujících ozývá další otázka ohledně výletů a dovolených.
Pokud páni učitelé a paní učitelky také nebudou mít přes prádzniny nějakou letní prácičku, tak myslím, že oni nějakou tu dovolenou nebo výlet podniknou. Nebo si budou připravovat něco do školy pro žáky a studenty na příští rok? No celé prázdniny asi ne.

Jsou prázdniny čas pro odpočinek, nebo pro pořádný výdej sil a energie? Já myslím, že oboje.
Výdej energie na případných párty nebo brigádách.
Plno učitelů to jistě měli přes školní rok docela složité, ale myslím, že teď budou mít možnost si odpočinout a mít víc času pro sebe a svou rodinu. Nechci znít jak nějaká .. nevím... ale myslím, že plno studentů nebude o prázdninách dovolenkovat a výletit. Nebudou se třeba sice učit do školy, i když budoucí maturanti se TŘEBA budou nějak připravovat - nebo na to budou z vysoká kálet a nechají to až na později, ale většinu z nich čeká letní makání. Neříkám, že všechny a neříkám že všechny přes celé léto, ale plno z nich ano. Na druhou stranu si někteří nebudou stěžovat, že se nudí a něco si i vydělají. No všechno má něco pro i proti. Nějaké zlo je k něčemu dobré a dobro zlé.

Co se týče uzavřených známek, no problem, jsem spokojená. Minulé pololetí to bylo možná trochu lepší, ale myslím, že je to moje jedno z nejlepších vysvědčení za ty tři roky na střední škole :)

Zítra plánuji s dvěmi spolužačkami výlet po škole do Kolína a trochu pobrouzdat po Futurku. Co se týče oblečení, kupovat si nic nebudu, mám toho teď dost, ale porozhlédnout bych se mohla. Navíc, dala bych si po roce pořádné Bubble Tea, ne něco baleného, ale něco čerstvě namíchaného. Chápete :D

Taky bych konečně trochu ráda viděla zase nějaké nové filmy, co byli za poslední dobu v kinech a nebo se posunout dál v mém milovaném seriálu. No uvidím :) Jo a taky jsem se už vrhla do povinné četby... zatím to jde dobře :)

Jo a zmiňovala jsem se o tom, že jsem v sobotu byla na koupálku? No voda sice ledová, ale bylo to docela fajn. Ta krásná čistá voda, modře se lesknoucí :3 Osvěžující náhodou :)

A co Vy?

Uměecká licence - Katie Ffordeová

20. června 2016 v 16:30 | Simix |  *Přečteno*
Tak jsem zase jednou něco přečetla. A teď bych se mohla vrhnout na povinnou četbu.
Ale zatím k tomu, co jsem přečetla teď.

Od této autorky jsem už jednu knihu četla a měla docela vtipné úryvky. Tato kniha tolik vtipných úrvků neměla, ale také se mi docela líbila, tak jdu trochu porecenzovat :D

Přežila jsem vodácký kurz!

18. června 2016 v 21:27 | Simix |  *Mini Diary*
Chtěla bych Vám oznámit, že jsem se štěstím, ale také s velkou srandou a velkou námahou, přežila vodácký kurz. Z toho vyplývá, že jsem zpátky mezi Vámi.

A co jsem teda prožila? No, rozhodně by byla škoda nejet. Ze začátku to pro mne byla hromada strachu, ale ne jen pro mne. Bála jsem se, že se v loďce převřhnu aneb po vodácku, že se cvaknu. Také jsem se obávala, jak to pujde se stavěním stanu. Nakonec obavy byly docela zbytečné. Měla jsem štěstí. Štěstí nás však nepotkalo úplně. Skoro pořád pršelo + pár dalších problémků, které bych neméla a nemusela zmiňovat.

První den jsme se spolužačkou potřebovaly se stavěním stanu pomoci, další dny jsme to zvládaly zcela samy. Stan byl akorát malý, tak jsme přemýšlely, jak se tam společné i se zavazadly vejít. Nakonec to šlo. Co se týče spaní, to nebylo nejpohodlnejsi, neměla jsem ani polštářek, ale usnula jsem i tak. Druhou věcí bylo, že venku do rána někdo řval, pochodoval, svítil baterkama a zpíval. Ten zpěv šel.

Co se týče lodí a vody, byl pro mě nakonec super zážitek. Bylo to sice docela namáhavé, ale zvládlo se to báječně. Se spolužackou jsme se převrhnutí do vody vyhýbaly, jak mravenec rybě. Třeba když jsme to napálilydo stromu, zázračně jsme to ustály a převrátil se někdo jiný. Prvně to bylo před námi, po druhé vedle nás. Vážně nás to minulo. I co se týče jezů, všechny jsem se spolužačkou sjela bez problémů. Jednou jsme si vyzkoušely i raft, kde nas samozřejmě bylo víc. Super věc byla i tzv. soulodění, kdy jsme přidržovali několik lodí vedle sebe a nechali jsme se nést proudem.

Naše cesta vypadala vlastně tak, že jsme z jednoho kempu, kde jsme stanovali pluli do dalšího, kde jsme stanovali a tak dál a dal. Ale jedna holčina v jednom kempu nám řekla, že je autobusem vozí tam, oni to sjednou a pak zase autobus nebo co. Už nevím.

Nebyli jsme jen na lodích, ale také jsme se procházeli a navštívili nějaká místa. Například jsme se prošli po Krumlově. Hezké město docela, ale zabíjeli nás kopce. Vyšli jsme i na vyhlídku Kleť odkud jsme pak sjížděli na koloběžkách. To byla paráda. Z toho výšlapu tam jsem ale pak měla takové puchýře na chodidlech, že jsem dva dny nemohla skoro ani chodit, dokud mi to nesplasklo.

Měli jsme snídaně ve stylu vem si co chceš aneb švédské stoly. Ze snídaně jsme si zabalili do lodě něco na svačinu aneb oběd. Večeři jsme vařili my po skupinkách. Pokaždé někdo jiný. Ani jsem to nečekala, ale všem se to povedlo. I skupince s lterou jsem vařila já. My dělali sekanou, brambor a salát. Před námi byli třeba ještě špagety a rizoto. Bylo to dobré. Poslední den vařil Méďa s Mámou (přezdívky), což byl jeden týpek a týpka, kteří strávili vodák s námi.

Na lodích jsme strávili celkem tři dny, pokud nepočítám zkoušku na místě ten první den. V pátek jsme se vydali už domů. Cesta trvala tak pět hodin vlakem, z toho asi tři přestupování.
Chvílemi jsem na vodáku byla i náladová, ale moc jsme si to užili :) Byli jsme si sednout i v hospodě, házeli si s frisbím (nevim, jak se to píše), hráli karty, měli ohýnek a hráli na kytaru a zpívali. Přišlo mi, že týpci opodal zpívali čistěji než my.

A kde jsme kempovali? Vyšší Brod, Branná, Český Krumlov, Zlatá koruna.

Také jsem natočila video :) Bohužel ho stříhám už od včerejška a pořád nedocházím ke konci.

Odprezentováno, co bude dál?

10. června 2016 v 22:30 | Simix |  *Mini Diary*
Dobrý den,
milí čtenáři (je to divné, být formální na blogu, který není formální), chtěla jsem teda napsal, že Vás zdravím!
Konečně mám odprezentovanou ročníkovou práci. Přála jsem si to mít za sebou, ale po té, co jsem to za sebou měla, jsem měla pocit, že kdybych tam stála třeba doteď, mohla bych změnit, nebo spíše zlepšit, svůj výkon. Neříkám, že jsem to nedokázala odprezentovat, dokázala, ale klepal se mi hlas, jak jsem se snažila mluvit nahlas. Celkové hodnocení se brzy dozvíme.

Tento týden byl pro mě (dalším) vyjímečným a nevšedním. Hodně to ovlivnily ty ročníkovky. Do úterý jsme se ještě učili a bylo toho nemálo. Ve středu jsme měli nácvik prezentování a taky jsme my, holky z hudební specializace, byly přehrát něco na klavír. Neuměly to všechny a mě opět luply nervy. Nechal mě tedy, abych mu to mohla přehrát po vodáckém kurzu, krerý nás čeká minulý týden. To mi připomíná, že o víkendu jedeme pryč a nebudu moct psat, protože tam není internet. Tudíž o víkendu moc trénovat nebudu moc, tak ten další víkend po vodáku teda.

Taky mě teď štve pár věcí... ale asi jen u jedné jsem si jistá která to je... možná dvě.

No takže důležité info- od zítřka tu nebudu, jedu pryč. Od pondělí do pátka budu na vodáckém kurzu. Snad se tam vše zadaří:)

Tak se mějte! :)

Tak se zase ozývám.

6. června 2016 v 19:07 | Simix |  *Mini Diary*

Je pravdou, že teď nejsem na blogu tolik aktivní, ale myslím, že to není ani zase tak hrozné.
Na jednu stranu asi nejsou moc nápady, na jednu stranu není čas a na druhou stranu možná ani chuť. Tento týden pro mě bude docela náročný.
Dnešní jsem očekávala, že bude náročný, ale nakonec ani tak náročný nebyl. Písemka z literatury a zkoušení z angličtiny. To docela jde. Měli jsme ještě psát z angličtiny, ale na to asi zapomněla.
Zítra nás čeká zkoušení ze speciální pedagogiky a ani pořádně nevíme, co nás čeká, jen víme, že to bdue na způsob maturity. Dále nás čeká písemka z onverzace na angličtinu. Josu to sice poue slovíčka, ale tentokát jich je víc, než jindy. Vždy nám celou stránku rozdělovala na půlku, tentokrát máme všechna slovíčka. No přibližně 180 jich bude no :D Na druhou stranu nejsou tak složitá a některá už i známe. No a také bude zkoušet z občanky z textů z učebnice. Abych pravdu řekla, já ještě z žádných textů o občance zkoušena nebyla, ale nerada bych to zakřiknula. No a také jsme měli, teda aspoň jsme si to někteří mysleli, psát z pedagogiky.
Pár spolužaček mi ale řeklo, že se prý psát nemá. To je tak, když vás spolužačky vidí s učebnicí s pedagogiky, když ten den pedagogika ani neni, ale nechcete toho mít odpoledne hodně. Nakonec toho ani tolik není, protože buď zjistíte, že se něco nebude psát a nebo to jde docela lehce. Není to často, ale když už to je, je to fajn. Když už ale nestíhám, a zjistila jsem, že to tak má i více spolužaček, jsem strašně protivná a ufňukaná. Aspoň v tom nejsem sama.

Ve středu nás čeká nácvik ročníkových prací a od čtvrtka se jede na ostro. Mě to čeká v pátek. Přes půl roku jsme tak nějak na těch ročníkových pracích pracovali. Jsem zvědavá, jak to před celou školou odprezentuju, ale mám pocit, že by to nemuselo být až tak hrozné. Ale jako jo, mám samozřejmě obavy. Hlavně to mít už za sebou. Pak dám třeba vědět, jaké to bylo.
No a další týden nás čeká vodák- vodácký kurz. Dneska jsme si o tom o tělocviku trochu povídali a jako docela se těším, ale mám trochu obavy a ne jen já. Obavy co se týče stavění stanu a pádlování. Ke všemu, když by jste rádi natočili na vodáku nějaké video a nevíte, zda to bude bezpečné pro foťák a celkově, jak se to bude zvládat. Ale myslím, že to bude sranda a i kdyby se něco stalo, budeme na to hezky vzpomínat. Důležité je, aby se nestalo něco moc vážného.

Víkend jsem měla celkem plný. Docela dost učení, po dalším týdnu sobota s mamkou a v neděli jsem byla s B. Nezmiňovala jsem se o tom sice, ale začal se mi zase více věnovat. Nevím, na jak dlouho to bude tentokrát, ale zatím to docela jde. Super :)
No a dny jsou už krásně teplé... no možná pomalu až hnusně teplé :D Pamatujete na minulé léto? To se jen všude vykuřovalo....jakože pára. :D Veliká tepla.
Vidím to ale tak, že si přes toto léto moc neodpočinu. Budu muset začít s povinnou četbou, abych to do maturity stihla, však se to už blíží. Také mě čeká brigáda. Brzy ráno vstávání a makačka. Aspoň budou penízky, to ano, to se hodí vždy, ačkoli, jak se znám, to asi moc rychle neutratím... což je na jednu stranu jedině dobře. Také bych ale přes prádzniny chtěla trochu nějakou aktivitu ... zase nějaké to koupálko, přátelé, procházky, výlety,... no... nevím nevím. A taky bude nějaké to doučování z angličtiny, abych se připravila na maturitu. A doufám, že mi zbyde čas i na odpočinek. No ráda bych to všechno zvládla a nezrhoutila se :D :D

A co Vy jinak?

Dalí video s outfity

2. června 2016 v 17:30 | Simix |  ¤ My videos ¤
Během tohoto týdne jsem zapracovala na novém videu.
Nebyl jiný nápad a chtěla jsem to natočit, dokud jsem byla na intru, protože v tom městě, jsou také docela pěkná místa. A není to nic jiného, než outfity. Ano, opět, ačkoli předposlední video před tímto byly také outfity. Snad se Vám teda video bude líbit.
Já osobně s minulým videem s outfity jsem spoojenější, než s tímto, nevím jak vy.
Snad se Vám bude ale líbit a přítě bude už něco jiného :)

Pro více infotmací můžete číst popisek na youtube pod videem :)