Recenze: filmy, seriály

20. září 2017 v 10:20 | Simix |  *filmy a seriály*
Tak nedávno jsem se zmínila o filmu It, a také, že bych napsala recenzi. Plno z Vás se pro to nadchlo, takže přicházím s tímto článkem. Nebudu psát pouze o tomto jednom filmu, ale napíšu sem pár dalších, co jsem během léta až do teď viděla. Nebudou to pouze filmy, ale i jeden seriál, o kterém jsem kdysi dávno napsala také zmínku. V tu dobu jsem však ještě nevěděla, o co přesně jde. Tak se pusťme do toho!

Atomic Blonde: Bez lítosti

Jak jsem k tomuto filmu přišla?
Kamarád a zároveň bývalý kolega z brigády mě pozval do kina a vybírali jsme mezi Baby Driver a tímto filmem. Prvně jsem byla spíše nakloněná pro Baby Driver, protože tam hraje Ansel Elgort, který hrál i ve Hvězdy nám nepřály. Kvůli tomu filmu jsem ho začala sledovat na instagramu a tam jsem právě viděla nějaké upoutávky na Baby Driver. Nakonec jsme zvolili Atomic Blonde: Bez lítosti.

~ akční filmi, thriller
~ USA, 2017, 115 minut
~ hraje: Charlize Theron, James McAvoy, John Goodman, Sofia Boutella a další.
~ podle komiksu, Antony Johnston, režie: David Leitch
více informací: zde

O čem film je?
Blondťatá agentka MI6, Lorraine Broughton, je během studené války vyslána do Berlína, aby vyšetřila vraždu kolegy. Je to výborná agentka a je schopna skoro čehokoli. Má se spojit s dalším agentem Percivalem. Setká se s ním, ale naskytne se pár problémů. Navíc, všichni pátrají po takzvaném Seznamu. Film začíná výslechem oné agetky a vypráví o tom, co se v Berlíně dělo (jsem sesmolila skoro sama :D).

Líbil se mi film?
Film byl akční, sem tam dobrý efekty, bylo to docela i napínavé, chvilku jsem si nebyla jistá, zda ho chápu, ale až tak těžý na pochopení nebyl. Film se mi líbil. Kdybych ho měla obodovat, tak ... nevím. Je to tak dva měsíce zpět, co jsem ho viděla, ale dala bych asi 8,5 bodů z 10.

Upoutávka:

Než dojdu k It, což byl poslední film, co jsem viděla, jdeme na K-drama, aneb korejský seriál a korejské filmy, ale nebude toho moc.

Dream High 2

Jak jsem se k tomu to seriálu dostala?
Možná si někteří z Vás pamatují, když jsem psala nějaké informace o hudební korejské skupině GOT7. Této skupině předcházela skupina JJProject kam patřil JB a Jinyoung (nějakou dobu poté byl debut, přibyli členi a vzniklo GOT7) a oni právě v tomto sweriálu hráli a to mě namotivalo se na to podívat. Dívala jsem se s anglickými tutilky.

~ komedie, romantické drama
~ Jižní Korea, 2012, 16 x 60 minut (16 dílů po jedné hodině)
~ hraje: So-ra Kang, Jiyeon, PSY, JB, Jinyoung, Yeon-joo Jeong, Hae-hyo Kwon, Seo-joon Park a další (to je nefanouškům Kpopu a Kdrama k ničemu :D, ale PSYe byste znát mohli).

O čem to je?
Kirinská škola umění bývala kdysi prestižní a uznávanou školou, teď hrozí i její zavření. Navštěvují ji ti, kteří se chtějí stát hvězdami K-popu. Školu převzala společnost Oz Entertainmen a přivedou sem vlastní praktikanty, K-popové hvědzy, poté, co jeden z nich JB, vystoupí se svojí skupinou po 10. hodině večerní, což je zakázané. Jsou to tři zpěvačky a tanečnice ze skupiny HarshE a dva zpěváci (jedním z nich je JB) a tanečníci ze skupiny I:dn (Eden). Tuto školu navštěvuje i Shin Hae-sung, která nemá talent ve zěpvu a ani v tanci, je pouze velice chytrá. Touží se stát zpěvačkou, ale vypadá to jako nesplnitelný sen a všichni ji naopak sráží a nadávají ji. Jeví se jako naprosté tele a je velkou fanynkou JB. Také se tu vyskutuje Jin Yoo Jin, který se chce stát rockovou hvězdou. Má minulost zábavního malého herce/zpěváčka v oblečku, což se dlouhá léta tají a také se vypořádá s rozvodem svých rodičů. Rian se honí po JB, je to jeho bývalá přítelkyně a stále ho chce. JB se s ní rozešel po smrti svého otce, ale stále k ní něco cítí. Rian se ale chová jako slepice. JB i Jin Yoo Jin se zamilují do nešikovné Shin Hae Sung. U JB se to projevuje tak, že ji pomáhá a podporuje v hudbě u Jin Yoo Jina se to projevuje tak, že na ni neustále křičí a je na ní zlý. Nakonec se Rian a Jin Yoo Jin vzdávají a jsou blízkými přáteli. JB a Shin Hae Sung spolu začínají chodit. Stane se to poté, co Shin Hae Sung nešťastně opouští školu s tím, že nemá talent. JB za ní totiž jede. Všichni jsou nešťastní, že je Shon Hae Sung pryč a chtějí, aby se vrítila. Později se pořádá soutěž, kdy se má vybrat nový Super Idol. Nominován byl Jin Yoo Jin. Shin Hae Sung se chce rozejít s JB, aby mu nebránila v jeho úspěších. JB má pak nehodu a kvůli poraněné noze nemůže tančit. Shin Hae Sung objevila svůj talent v kompozici a odjíždí na 8 roků studovat do USA. Rian chtěla být herečkou, ale podle jiných nebyla dostatečně dobrá, ne tak, jako ve zpěvu a tanci, ale také odjíždí do USA jako herečka. Obě se po nějaké době vrací na pozvání Jin Yoo Jina, který je učitelem a rockerem na Kirin škole a všichni se opět setkávají. V seriálu je mnohem více zápletek a ještě jeden milostný trojúhelník, pokud nepočítáme Shin Hae Sung, JB, Rian a Jin Yoo Jina. Objevuje se tam plno písniček, některé jsem si i stáhla. Seriál je napínaví, romantický ale také hlavně ohromně vtipný. Také motivační, všichni si tam šli za svým snem a ačkoli cesta byla těžká, většině se to povedlo. Stojí za to vidět, ale pochybuju, že se na to někdo z Vás podívá. Pokud nejste fanoušci K-dramat a K-popu.

Death Bell II + Death Bell II Bloody Camp

Jak jsem se k filmu dostala?
Prvně jsem hledala nějaký film, kde ještě hraje Jiyeon (neboli Rian z Dream High 2), abych ji viděla i v jiných rolích a neměla ji jen za namyšlenou nánu, kterou hrála. Nebyla ale zase tak zlá, jak se může zdát. Hrála v hodně filmech a zkusila jsem si najít Death Bell II: Bloody Camp, ale aniž bych to nějak postřehla, našla jsem Death Bell II a koukala na to s tím, že jsem myslela, že to je ono, a že tam hraje. Dlouho nikde nebyla a později mi došlo, že je to jinačí díl. Jindy se mi povedlo najít Death Bell II Bloody Camp a tam už opravdu byla. V obou filmech jde popravdě o tototéž a vraždění studentů a hledání viníka, případně viníků. Jde jen o jiné obsazení a jiný způsob mučení a zabíjení.

O čem to je?
Popíšu to stručně svými slovy. Končí škola, píší se závěrečné testy. Nejlepší studenti však ve škole zůstavájí nadále, jako elita a jsou podle pořadí umístěni na tabulce. Podle onoho pořadí postupně mizí a různým způsobem umírají. Nějaký hlas, jim zadává hádanky a úkoly, které ostatní musí plnit a to tak rychle, než umře někdo další. Např. v pračce, ve velkém akváriu, popálen voskem, oběšeni apod. Kombinuji to, co se dělo v obou filmech. V Death Bell II byl student, který se zbláznil a v Death Bell II Bloody Camp byla zase studentka, co brala jakési léky a měla halucinace. Musejí přijít na to, proč toto zabíjení vlastně probíhá. V Death Bell II to bylo proto, že někdo zabil jednu z nejlepších studentek a šlo o pomstu... vrah (aneb rodiče zabité) chtěl jenom zjistit, kdo ji zabil a šel na to tímto způsobem, dokud nevyšlo najevo, že ji uškrtil učitel. Udělal to proto, aby se nepřišlo na to, že ho několik rodičů podplatilo, aby jejich děti měli lepší výsledky. Ony děti pak také byly právě postupně zabity. V popředí filmu byla jedna slečna, která byla ne jen chytrá, ale také to byla kamarádka prvně zavražděné. Ta přežila, ale měla být další na řadě.
V Death Bell II Bloody Camp šlo vlastně skoro o totéž, akorát byla zabita studentka, která závodila v plavání. Opět byla v popředí filmu slečna, která byla nevlastní sestrou zabité, ale tajila to, protože se za to styděla. Byly jako kamarádky. Všichni si mysleli, že se utopila, pravdou bylo ale to, že se několik studentů se opilo a vsadili se, jestli ji jeden z nich znásilní. Jedna studetnka z těch opilých ji pak strčila ve sprchách, praštila se a zemřela. Utekli. Přítel zabité byl obviněn, že ji zabil, když ji objevil a zbláznil se. Byl zatčen, jeho sestra aneb začínající učitelka, mu pomohla, aby se pomstil a pak všechny postupně zabíjel a nakonec chtěl zabít i tu její nevlastní sestru, ale i ona, v tomto filmu, přežila. A tu právě hrála Jiyeon. Zajímavé ale bylo to, že když jsem zrovna myslela, že vraždil jeden učitel, který šel zamknout školu a všechny východy a studenti se pak nemohli dostat ven, tak tam od té doby ani nebyl. Prostě odešel s tím, že zamkne a víc tam nebyl. Ani zmínka o něm. V prvním filmu zamčeno nebylo, ale bylo řečeno, kdo odejde, ten zemře. Studenti chtěli utéct, ale zrovna se vracel jeden u učitelů, který utekl a byl pobodán. V prvním filmu věřili tomu, že ta to může duch dívky, která byla ještě před tím vším zavražděná.

Teď to bylo docela husté koukala jsem na trailet Death Bell a zrovna vypli proud :D Docela vtipný. Ještě, že mám zapnuté automatické ukládání článků :D

Death Bell II

Death Bell II Bloody Camp - tenhle trailer jeo něco klidnější, ale tak záživný, ale zkuste na něj taky mrknout

A teď už konečně jdeme na to IT. To byla doba, že? :D

It

/první kapitola/

Jak jsem se k tomuto filmu dostala?
Ten, kdo mě pozval do kina na Atomic Blonde, mě na narozeniny pozval na It. Teď už ani nevím, asi zase dal na výběr více filmů, ale žádné rozhodování nebylo. Už několikrát jsem viděla trailer na It a oba jsme se do toho vrhli. Na to, že nemá rád horory, do toho šel docela dobrovolně.

~ horor, fantasy, romantické
~ 2017, režisér: Andy Muschiett
~ založeno na stejnomeném románu z roku 1986 - Stephen King
~ scénář: Chase Palmer, Cary Fukunag a Gary Dauberman
~ herci: Jaeden Lieberher, Bill Skarsgård (klaun), Jeremy Ray Taylor, Sophia Lillis, Finn Wolfhard, Wyatt Oleff, Chosen Jacobs, Jack Dylan Grazer, Nicholas Hamilton a Jackson Robert Scot
Více informací: zde

O čem film je?
Příběh začíná v říjnu v roce 1988, kdy Bill svému sedmiletému bráškovi Georgiemu vyrobil lodičku z papíru a ten ji vybíhá ven do deště pouštět po dešťové vodě. Po rozhovoru s kalunem se Georgie stává nezvěstným. Bill i po osmi měsících věří, že je jeho bráška stále naživu, ale jeho otec tvrdí opak. Se svými kamarády a kamarádkou, o které kolují pomluvy, začnou pátrat po tom, proč je čím dál více nezvěstných lidí, především dětí a hlavně chce Bill najít svého maldšího sourozence. Tím začínají jejich letní prázdniny. Otravuje je násilný gang Bowers, ale také se jim začnou zjevovat zvláštní věci a klaun. Nebýt statečnosti Billa a Beverly, té jejich kamarádky, asi by se jejich parta rozpadla. Museli ale držet spolu. Přežijí všichni tito kamarádi a jak se vlastně vypořádají se zlem, které je pronásleduje? Toto jsem opět nějak sesmolila sama, takže doufám, že to zní napínavě, poutavě a zároveň jsem vám toho nevyslepičila moc :D

Líbil se mi film?
Rozhodně se mi líbil. Na to, že je to horor a jsou tam opravdu docela i děsivé části, je to udělané i příjemně. Kdyby se vynechali ty více děsivé věci, mohl by to být i pěkný film pro děti. Je to zajímavé, vtipné, jako správný horor i docela děsivé, ale záleží na tom, kdo je na horory jak zvyklý, mě to třeba až moc nedělalo. Pár lekaček tam sice bylo, ale to uvidíte sami, pokud se na to podívate. Objevuje se tam i jakási 'dětská' láska k jejich kamarádce, takže i kapka rmantiky tam je. Za sebe vám mohu tento film doporučit.Ti co mi v komentáři psali, že by se na to třeba i podívali, že si počkají na recenzi, tak na to koukněte. Myslím, že za to nic, kromě času a trochu vzrušení, nic nedáte a aspoň budete pak i sami vědět, jestli to stálo za to. Je to takový příjemný horor. Vzpomněla jsem si teda na jednu takovou nepříjemnou chvilku, která moc hezká nebyla, ale pokud jste na horory a podobné filmy zvyklejší, je to v pohodě a pokud ne, mohu vás uklidnit, že je to jen okamžik (asi tak, jako když otevřete a zase zavřete dveře :D) Boduju 10/10. Možná bych si nechala i rezervičku a dala bych 9,5/10 , ale myslím, že je to zbytečné.

A až na to mrkenete, napište mi, jak se vám ten film líbil a jestli to pravdu stálo podle vás za to.

K tomuto článku je to vše. Doufám, že se Vám recenze líbili a třeba Vás i nějaký z filmů, zaujal.
Spíš bych to odhadovala na to It, možnái Atomic Blonde. Ale pokud je tu nějaký fanda K-dramat a popu... :D

Tak se mějte!

Vaše SIMIX

P.S: Uvědomila jsem si, že jsem po matuiritě viděla film Piráti z Karibiku: Salazarova posmta ve 3Déčku, ale už je to nějaký ten měsíc, takže jsem to sem nenapsala, ale kdybyste chtěli, můžu si to trochu připomenout a napsat recenzi i o tom.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.